شوخیـ😂 کدهـــ

جایی برای شوخی با بیانی هــا!

نیازمند یاری سبزتان هستیم:دی

سلام دوستان^^

اینجا مدتی در حال خاک خوردن بوده و با وجود چهارتا نویسنده، مدتهاست مطلبی توش منتشر نشده. اول یه تهدید کنم نویسنده های قشنگمونو که اگه نمی خوان فعالیت کننangry میام شتکشون می کنم و پرتشون میکنم بیرون:/ 

به هرحال احتمال داره که اینجا به فعالیتش ادامه بده:) اگه دوست عزیزی که گلوله نمکه، و میتونه مارو یاری بده، بگه که ما هم اگه دیدیم یه وقت نویسنده ها قصد فعالیت ندارن، از کمکشون بهره ببریم^^

قربان محبتتان

امضا: جمعی از بلاگران باحال

۷ ۱
فتل فتلیان
۰۱ خرداد ۱۴:۲۹

من که گولهگوله نمکم 😁😂 ولی نمیرسم وب خودمم آپ کنم وگرنه به صورت یاریتان اونم سبزش می شتافتم 

پاسخ :

بهههه بههههه فتل خان*-*
فعال باش دیگه عه
روت حساب میکنیم^^
فتل فتلیان
۰۲ خرداد ۰۱:۱۶

چشم 

تا ببینیم چی میشه اگه تونستم که حتما 

پاسخ :


بی بلا
خیلی هم عالی
دمتم گرم😉👊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
همین که لحظه ای بخندی زیباست...!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان